پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118900
در برنامه نود ديشب چه گذشت؟
تاریخ انتشار : 1393/06/25
نمایش : 1795
مديرعامل پيشين پرسپوليس زواياي جديدي از پشت پرده برکناري سرمربي پيشين سرخپوشان را اعلام و تاکيد کرد وزير ورزش و جوانان از او خواسته است تا علي دايي را برکنار کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، از پيش هم مشخص بود که علاوه بر بررسي هفته هشتم ليگ برتر فوتبال و شکست تحقير آميز تيم ملي اميد در برابر تايلند، مهم‌ترين موضوع برنامه نود شب گذشته تغيير و تحولات باشگاه پرسپوليس است. جايي که رحيمي، دايي و سياسي با حضور و تماس تلفني با برنامه ابعاد جديدي از ماجراي برکناري دايي را افشا کردند.

به گزارش تابناک، عادل فردوسي پور در ابتداي برنامه موفقيت تيم هاي ملي واليبال و همچنين تيم ملي کشتي فرنگي و بخصوص حميد سوريان را در عرصه جهاني تبريک گفت. سئوال مسابقه پيامکي اين هفته به پرسپوليس و نحوه برکناري علي دايي از سرمربي گري اين تيم اختصاص يافته بود. گزيته‌هاي انتخابي سوال اين هفته هم جالب توجه بود. بينندگان برنامه بايد از بين چهار گزينه «برکناري دايي به همين شکل و انتخاب درخشان»، «برکناري دايي به شکل محترمانه و انتخاب درخشان»، «برکناري دايي به شکل محترمانه و انتخاب مربي ديگري» و «ادامه همکاري با دايي» يکي را انتخاب مي‌کردند. ابراهيم ميرزابيگي کارشناس داوري اين هفته برنامه نود بود.

بعد از پخش خلاصه بازي ايران و ويتنام علي کفاشيان روي خط برنامه آمد تا هم در خصوص تيم ملي اميد اظهار نظر کند و هم در خصوص آخرين وضعيت کارلوس کي‌روش اخباري را به نود بدهد. علي کفاشيان در برنامه نود گفت: کارلوس کي‌روش فردا به ايران مي‌آيد و قرارداد خود را امضا مي‌کند‌.

وي در مورد اينکه چه شد ته دلش بالاخره به حضور کي‌روش راضي شد، عنوان کرد: ما از دو ماه قبل براي بستن قرارداد اقدام کرديم. از لحاظ منطقي و عقلي کي‌روش بهترين گزينه بود. ته دلم به خاطر مسائل مالي راضي نبود. بالاخره او به ايران مي‌آيد و براي رسيدن به موفقيت بايد حمايت کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه در پاسخ به اين سوال که آيا از سوي مسئولان براي آوردن کي‌روش فشاري وجود داشته است، گفت: نه به هيچ وجه. برخي مسئولان به تيم ملي علاقمندند و با حضور در فرودگاه يا از طريق جايزه حمايت مي‌کننند اما هيچ‌وقت براي ما تعيين تکليف نمي‌شود.

کفاشيان در مورد شکست سنگين تيم ملي اميد مقابل ويتنام خاطرنشان کرد:اين اولين بازي رسمي تيم ملي اميد بود آنها تاکنون بازي رسمي نداشته‌اند. وينگادا تيم را با تلفيقي از نفرات زير 23 سال و المپيک به ميدان فرستاد و بايد در آينده و پس از بازي‌هاي آسيايي شرايط اين تيم را بررسي کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که کويت، ژاپن و ... از بازيکنان زير 23 سال استفاده مي‌کنند، خاطرنشان کرد: من هم با نظر شما موافقم ديگران هم دخالت مي‌کنند و ليوان را از ما مي‌گيرند. ما زمان داريم بايد برنامه‌ريزي کنيم، اميدوارم اين بچه‌ها همه بازي‌ها را جدي بگيرند. همه قوي کار مي‌کنند در هر صورت بعد از بازي‌ها ارزيابي مي‌کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد حذف تيم ملي نوجوانان اظهار داشت: در رده سني نوجوانان تيم خوبي داشتيم نمي‌دانم چرا در حذفي نمي‌توانيم تيم را مديريت کنيم. هميشه اين ضربه را خورده‌ايم، هميشه اين مشکل را داريم و بايد اين پاشنه آشيل را برطرف کنيم.

وي در مورد امکانات بد هتل در چين و اعتراض بازيکنان تيم ملي اميد خاطرنشان کرد: بايد اين مسئله را بررسي کنيم. فکر نمي‌کنم اينطور بوده باشد.

کفاشيان در مورد رفتار محمدرضا خانزاده گفت: من متاسفم بجه‌ها وقتي عصبي مي‌شوند اين مشکل پيش مي‌افتد. تعجب مي‌کنم که چرا اين اتفاقات در تيم کارلوس کي‌روش نمي‌افتد.

عادل فردوسي‌پور همچنين در بررسي عملکرد خانزاده در اين بازي به کنايه گفت: «علي کريمي هم در ويتنام بود که داور ژاپني را کتک زد و از فوتبال محروم شد.اما بايد بگويم که با کتک زدن در چنين بازي هايي کسي علي کريمي نمي شود.»

پس از اين گزارشي از ديدار تيم هاي پديده - سپاهان و صبا - استقلال خوزستان و مصاحبه ها و حاشيه هاي مربوط به اين ديدارها پخش شد. نود درجه بخش بعدي بود که طي آن اتفاقات هفته اخير فوتبال کشورمان با ادبياتي طنز گونه به تصوير کشيده شد.

پس از تقويم نود گزارشي از ديدار تيم هاي تراکتورسازي و راه آهن و حاشيه ها و مصاحبه هاي مربوط به اين بازي، داوري 3 ديدار پخش شده توسط ميرزابيگي، صحنه هايي از ديدار تيم هاي استقلال - نفت تهران و ملوان - سايپا و مصاحبه ها و حاشيه هاي اين ديدارها در ورزشگاه تختي پخش شد.

با پخش گزارشي کامل از تيم فوتبال پرسپوليس و تغيير و تحولات بوجود آمده در اين باشگاهبخش مهم نود که به بررسي ماجراهاي پرسپوليس اختصاص داشت آغاز شدو

عليرضا رحيمي با اشاره به برکناري علي دايي اظهار کرد: من يک عذرخواهي به بساز بفروش‌ها بدهکارم که يکي دو بار اين لفظ را به کار بردم. نبايد از اين لفظ استفاده مي‌کردم. عرضم اين بود که کاري که يک بساز بفروش مي‌کند، رحيمي نمي‌تواند انجام بدهد و بر عکس. ما بايد به تخصص هم احترام بگذاريم. البته اگر آنها هم مرا ببخشند، من خودم را نمي‌بخشم!

وي در تشريح آغاز فعاليتش در پرسپوليس تاکيد کرد: اولين کار من اين بود که ورزشکارانم را حفظ کنم. ما 14 ميليارد تومان از فصل قبل به بازيکنانمان بدهکار بوديم. البته اين جداي 120 ميليارد بدهي تيم است. ما بايد 14 ميليارد به بازيکنان مي‌داديم تا کار را شروع کنيم. از طرفي خيلي از بازيکنان ازاد بودند و يا بندهايي در قراداد داشتند که مي‌توانستند جدا شوند. در حالي که من چهار ميليارد بيشتر نداشتم.

مديرعامل پيشين پرسپوليس تاکيد کرد: من يک ميليارد تومان به جلال حسيني و مهرداد پولادي دادم. حسيني گفته بود اول با من تسويه حساب کنيد تا مذاکره کنيم. من ابتدا پول آنها را دادم که بعدا نگويند بازيکنان را از دست داده‌ام. بقيه پول را هم بين ساير بازيکنان تقسيم کردم.

رحيمي در ادامه يادآور شد: از دو هفته بعد از ابلاغ حکم مديرعاملي من، مخالفت‌ها شروع شد که دايي بايد برود. اين در حالي بود که هنوز فصل شروع نشده بود. خيلي از بازيکنان بخاطر دايي در پرسپوليس ماندند. ما در درجه اول تيم را بستيم و بعد رفتيم سر دعوايي که شروع شده بود.

وي باتاکيد بر اينکه شرح وظايف از ابتدا مشخص شده بود، گفت: گودرزي (وزير ورزش و جوانان) اگر مي‌خواست ما فراتر از وظايفمان حرکت کنيم، بايد از اول مي‌گفت. قبل از ابلاغ حکم. حرف اول و آخر گودرزي اين بود که دايي بايد برود. من تعجب کردم خادم ديروز اين حرف‌ها را تکذيب کرد. اين اتفاق درست 10 روز بعد از ابلاغم رخ داد. در اولين ملاقات من با وزير گفته شد که دايي بايد برود.

مديرعامل پيشين پرسپوليس در ادامه يادآور شد: با روشي که آقايان دنبال کردند تا علي دايي برداشته شود، موافق نبودم. عزل دايي، بوي انتقام مي‌داد. من بارها با خود دايي صحبت کردم که وي گفت، اگر مرا نمي‌خواهيد من از پرسپوليس مي‌روم. دايي حتي اين را در هيات مديره که يکبار در جلسه آن شرکت کرده بود، گفت. اينها چه برخوردهايي است که با ما مي‌کنيد؟

رحيمي در تشريح بيشتر ماجرا قبل از برکناري خود و علي دايي گفت: قرار بود قبل از بازي با تراکتورسازي، به بازيکنان پول داده شود. بر همين اساس چک روز شنبه به باشگاه داده شد. خادم از ما خواست وقتي به ازبکستان مي‌رود، کاري به اسپانسر نداشته باشيم تا از سفر برگردد. ولي در هفته‌اي که قرار نبود اتفاقي رخ بدهد، يکهو همه چيز عوض شد.

مديرعامل پيشين پرسپوليس افزود: سه شنبه در باشگاه جلسه اضطراري تشکيل دادند. من جايي بودم و ساعت يک زنگ زدند که به جلسه بروم. مي‌توانستم به جلسه بروم ولي احساس کردم توطئه در کار است. دليلي نداشت که به هيات مديره بروم. دلم نمي‌خواست؛ لازم نبود.

رحيمي در ادامه گفت: روز بعد (چهارشنبه هفته پيش) سياسي (رئيس هيات مديره باشگاه) با من تماس گرفت که بايد مرا ببيند. من باز هم به باشگاه نرفتم. در نهايت ساعت 10 صبح بود که رفتم و بحث ما شروع شد. سياسي گفت ما روز سه شنبه تصميم گرفتيم دايي برکنار شود و اگر شما هم تصميم ما را اجرا نکني، برکنار مي‌شوي. موضع من مشخص بود. چون به صورت دستوري، زير بار حرف زور نمي‌روم.

وي تصريح کرد: من به سياسي پيشنهاد دادم که به خود دايي زنگ بزنيد به باشگاه بيايد تا همينجا صحبت کنيم و صريح بگوييد که مي‌خواهيد او را برکنار کنيد. به سياسي گفته بودم کار شما تبعات دارد. سياسي به يک اتاق ديگر رفت و با تلفنش صحبت کرد. وقتي برگشت گفت دايي بايد برکنار شود و اجازه ندهيد دايي استعفا بدهد. سياسي گفت اگر پرسپوليس اين هفته برابر نفت مسجد سليمان پيروز شود، ديگر نمي‌شود کاري کرد.

مديرعامل پيشين پرسپوليس با تاکيد بر اينکه عزل دايي بوي انتقام مي‌دهد و نمي‌توانست در آن صداقت باشد، گفت: هيات مديره مي‌تواند سرمربي را برکنار کند ولي خود هيات مديره اعتقاد ندارد که دايي بايد برود. سياسي گفت ما با شما و علي دايي تيم را هدايت مي‌کنيم و کاري به کسي نداريم. قبل از شروع مسابقات صحبت از برکناري علي دايي بودند. دايي در اسفندماه مصاحبه‌اي کرد که در آن خطاب به آقاي روحاني رئيس جمهور گفتند در دفتر وزير شنود شده است. اتفاقات از همانجا کليد خورد.

رحيمي در پاسخ به اين سئوال که چرا با تصميم هيات مديره مخالف بوده و از اول خودش کناره گيري نکرده بود، گفت: آيا با رفتن رحيمي مشکل حل مي‌شد؟ انها يک فرد ديگر را مي‌آوردند و دايي در نهايت برکنار مي‌شد. تشخيص من اين بود که دايي بايد بماند و عوض نشود.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که اگر شما با هيات مديره مشکل داشتيد پس چرا اين همه با آنها کار کرديد گفت: من مطمئن بودم که اينها نمي خواستند کار خوبي با دايي انجام دهند. اينها مي خواستند با دايي تسويه حساب شخصي کنند.. هيات مديره هم از ابتدا به گونه اي چيده شده بود که مخالف سرمربيگري دايي بودند. اين آقايان قبل از شروع مسابقات در جهت تضعيف تيم قدم برمي داشتند. آنها از همان ابتدا نقشه داشتند تا دايي را برکنار کنند.

وي افزود: تصميماتي که هيات مديره مي گرفت شخصي بود. خاطرم هست که 20 روز پيش علي دايي آمد در جلسه هيات مديره باشگاه و گفت آقاي سياسي در مورد ايشان مصاحبه نکنند و هر زماني که او را نخواستند بگويند تا خودش برود. اگر هيات مديره دايي را نمي خواستند چرا در همان جلسه هيات مديره نگفتند. يک هفته مي گفتند از دايي حمايت مي کنيم و يک هفته مي گفتند دايي بايد برود. مشکل اينجاست که اينها خودشان تصميم نمي گيرند و ديگران براي اين باشگاه تصميم مي گيرند.

عليرضا رحيمي با تاکيد بر اينکه از همان ابتدا روي ماندن دايي اصرار داشته است خاطرنشان کرد: من از روز اول گفتم دايي را برنمي دارم چرا که مي ديدم نظر اين آقايان فني نيست و حرف هايشان منطقي نبود. اگر قرار بود اين کارها صورت بگيرد چرا من را برکنار نکردند. اينها مي خواستند يک فوتبالي دايي را برکنار کند تا مشکلي براي خودشان ايجاد نشود.

پس از اظهار نظر رحيمي درباره اينکه وزير ورزش گفته بود دايي بايد برکنار شود سياسي رييس هيات مديره پرسپوليس روي خط برنامه نود آمد و گفت:«در تصميمات ما وزارت خانه نقشي نداشت.حالا اگر وزير خصوصي با آقاي رحيمي جلسه داشتند بنده اطلاعي ندارم.ما هيچ وقت هم بر سر برداشتن دايي بحثي نکرديم.در خصوص ساير موارد هم بايد بگويم که ما مشکلي با ايشان نداشتيم.درباره دايي هم بايد بگويم که به جز نتايج ضعيف هيچ چيز ديگري در اخراجش دخيل نبود.من الان هم با دايي مشکلي ندارم.»

سياسي ادامه داد:«اين هيات مديره همراه ترين هيات مديره با مدير عامل بوده است.»فردوسي پور از سياسي پرسيد شما از چه زماني به اين نتيجه رسيديد که دايي را بايد برکنار کنيد که او اين واکنش را نشان داد:«هفته چهارم يا پنجم و به دليل نتايج ضعيف.خود آقاي رحيمي هم مي گفتند بايد نقطه ضعف ها را برطرف کنيم.»

عادل سپس به سياسي گفت شما اصلا فوتبالي هستيد که سياسي اين واکنش را نشان داد:«آن زمان من به ميدان جنگ رفتم به جاي ميدان فوتبال.بعد هم که سن و سالمان گذشت.در هيات مديره ما چهرهاي فوتبالي مثل دکتر زادمهر و استيلي را داريم.»در همين لحظه فردوسي پور گفت که اما اين دو نفر با علي دايي مشکل داشتند که سياسي گفت:«اين يک مسئله حرفه اي است اما من هيچ وقت متوجه مشکل اين دوستان نشدم.درهيات مديره ما مديران ارشد و ورزشکاران هستند که همگي با رحيمي همراه بودند.»

سپس رحيمي مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت هاي خود گفت: من هنوز هم مديرعامل باشگاهم چرا که هنوز حکم برکناري نگرفته ام!

سياسي در مورد يک ميلياردي که رحيمي عنوان کرد به باشگاه داده شده است اظهار داشت: باشگاه در يک مقطع يک ميليارد کم آورده بود و من نيز آن مبلغ را فراهم کرده و در اختيار باشگاه قرار دادم و سند و مدارک اين پول در باشگاه موجود است.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: ما به شما نگفتيم که درخشان سرمربي تيم باشد و شما صاحب اختيار بوديد، رحيمي در پاسخ به اين صحبت سياسي گفت: شما مصوبه داشتيد که درخشان سرمربي باشد. سياسي گفت: من پس از برکناري دايي از وي دلجويي کردم و نميخواستم وي از ما ناراحت باشد چرا که وي اسطوره فوتبال و بزرگ اين رشته است. من تا ساعت 2 بعدازظهر هنوز نميدانستم شما مديرعامل باشگاه هستيد يا خير؟! اگر من ميدانستم شما استعفا مي دهيد برنامه اي در خور شان دايي برگزار مي کرديم چرا که وي شايسته چنين برنامه اي است و نبايد اينگونه برکنار مي شد ولي جو خوبي برقرار نشد.

رحيمي در خصوص رفتن خود به امازاده صالح گفت: من به امامزاده صالح رفتم ولي اين بحث ارتباطي به بحث علي دايي نبود! من هميشه براي مشورت به امامزاده صالح مي روم.


علي دايي که اين روزها نحوه برکناري اش از سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس به يکي از سوژه هاي اصلي رسانه هاي ورزشي تبديل شده است، پس از چند سال سکوت دليل اصلي برکناري اش از تيم ملي فوتبال ايران را اعلام کرد.

دايي که روي خط تلفني برنامه نود آمده بود تا پاسخ صحبت هاي سياسي رئيس هيات مديره پرسپوليس را بدهد، در واکنش به اظهارات فردوسي پور پيرامون برکناري اش از تيم ملي گفت: اينکه شما يکطرفه عنوان مي کنيد احمدي نژاد مرا سرمربي تيم ملي کرد درست نيست. آقاي احمدي نژاد من را برکنار کرد اما من از سوي آقاي علي آبادي به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شدم.

علي دايي در پاسخ به اين پرسش که حتما علي آبادي با دستور مستقيم رئيس جمهور شما را سرمربي تيم ملي کرده است گفت: اصلا اينطور نيست. آقاي کفاشيان به من اس ام اس داد که آقاي مهندس با شما کار دارد و بعد هم ايشان به من گفتند که شما سرمربي تيم ملي هستيد. اما برکناري من با دستور مستقيم احمدي نژاد بود.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران که بارها اين مسئله را عنوان کرده بود، اين بار دست به افشاگري جديدي زد و پس از چند سال سکوت در مورد دليل اين برکناري گفت: دليل اصلي برکناري ام از تيم ملي اين بود که به من گفتند بايد در ستاد انتخاباتي آقاي احمدي نژاد باشم اما من قبول نکردم و آقايان مرا برکنار کردند.


برنامه دوشنبه شب نود هرچند در 30 دقيقه پاياني خود با صحبت‌هاي علي دايي و انتقادات وي از وزير ورزش و جوانان تا حدودي جنجالي شده بود، ولي با روي خط آمدن محمد مايلي کهن همه چيز عوض شد. سرمربي پيشين تيم ملي با به کار بردن جملات و عباراتي باعث شد تا بينندگان و ميهمانان برنامه نود هم براي لحظاتي دچار شوک شوند و ماجراي دعواي علي دايي با وزارت ورزش را از ياد ببرند.

مايلي کهن در ابتدا فردوسي پور را کروشي‌پور خطاب کرد که اين مسئله هرچند براي لحظاتي لبخند مجري برنامه نود را در پي داشت، ولي در نهايت فردوسي پور از مايلي کهن خواست از اين کار خود دست بردارد.

سرمربي پيشين تيم ملي که بسيار عصباني بود گفت: اگر من اين فضا را به هم مي ريزم، شما همه چيز را زير سئوال مي بريد. دم دم‌هاي صبح است که شما به من وقت مي‌دهي! شما فوتبال اين ممکت را نابود کردي! چرا اجازه نمي‌دهي صحبت کنم؟

مايلي کهن سپس خطاب به عليرضا رحيمي ميهمان حضوري برنامه گفت: آقاي رحيمي فرمودند که سياسي (رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس) با من براي سرمربيگري صحبت کرده است. آيا من بايد از رحيمي اجازه مي‌گرفتم؟ شما خودت مي‌گويي هيات مديره و وزارت ورزش قبولت نداشتند، پس چرا در پرسپوليس ماندي؟ شما چند دفعه سر تمرين پرسپوليس رفتي و ديدي که سرمربي تيمت با کت و شلوار به تمرين آمده است. من 45 سال است که در پرسپوليس هستم و از اين اتفاقات خون دل مي‌خورم.

وي در توضيح تماس رئيس هيات مديره پرسپوليس با وي، تاکيد کرد: بنده سياسي را نمي شناسم. او روز يکشنبه هفته قبل با من تماس گرفت و پيام گذاشت. من هم ساعت 11 شب با وي تماس گرفتم و قرار شد صبح روز دوشنبه همديگر را ببينيم. سياسي از من مشورت خواست و هرگز نگفت که من سرمربي شوم. من هم به سياسي گفتم که اگر هدف شما برکناري است، هدفتان اشتباه است. من تاکيد کردم که شما داريد احساسي عمل مي‌کنيد.

مايلي کهن در ادامه انتقادات و حملاتش را متوجه علي دايي کرد و گفت: سرمربي تيم (علي دايي) هم دشمن خودش بود، هم دشمن طرفداران. ما کجا از فوتبال حرفه‌اي صحبت مي‌کنيم. پرسپوليس ميليون‌ها هوادار دارد آن وقت سرمربي با لباس شخصي سر تمرين مي‌رود.

در اين هنگام رحيمي دو بار تکرار کرد که دايي يکبار هم با لباس شخصي به تمرين نرفته است. مايلي کهن گفت: عکس‌هايش موجود است.

مايلي کهن مجددا خطاب به رحيمي گفت: شما که درباره امامزاده صالح رفتنت هم دروغ مي‌گويي! شما با يک فرش فروش با سرمربي تيم چِفت شده بوديد. چطور وقتي يک فرد مثل سياسي مي‌آيد در باشگاه سرمايه گذاري کند، شما مي گويي وي بساز و بفروش است. شما گفتي هيات مديره 14 ميليارد تومان پول داده است. پس پول بوده. چرا داريد با حرفهايتان شکل مردم را خراب مي‌کنيد؟

وي در ادامه بدون نام بردن از علي دايي گفت: آقايان مي‌خواستند با قلدري در پرسپوليس بمانند. اگر روز چهارشنبه هفته گذشته (حضور همزمان دايي و درخشان در تمرين پرسپوليس) يک نفر از تماشاگران کشته مي‌شد، چه کسي جوابگو مي‌بود؟ چرا هواداران را به جان هم مي‌اندازيد؟ فيلم صحبت‌هايشان هم هست که آقايان گفتند بايد وضعيت قرارداد ما مشخص شود. آنها فقط به فکر پول هستند.

مايلي کهن با اشاره به صحبت‌هايي دايي که گفته بود انتخابش به عنوان سرمربي تيم ملي با دستور علي آبادي (رئيس وقت سازمان تربيت بدني) بوده است نه محمود احمدي نژاد، گفت: مگر علي آبادي معاون اوباما بوده است؟! او معاون احمدي نژاد بوده و دستورات او را اجرا مي‌کرده. چرا سياه نمايي مي‌کنيد. همان سال من که گفته بودم احمدي نژادي هستم، سرمربي پرسپوليس هم نشدم. بعد مي‌گويند من در مصلي التماس مي کرديم تا سرمربي شويم.

سرمربي پيشين تيم ملي که صدايش هر لحظه بلندتر مي‌شد، گفت: آن وقت يکي هم مثل اخوي ايشان (برادر علي دايي) درباره من حرف مي‌زند!

در اين هنگام، عادل فردوسي پور مودبانه به وقت کم برنامه‌اش اشاره کرد و از مايلي کهن خواست صحبت‌هاي پاياني‌اش را انجام بدهد. اين درخواست با واکنش شديد مايلي کهن روبرو شد: چرا فرصت کم است؟ چرا شما هميشه طلبکاري؟ اگر رحيمي را به برنامه‌ات آوردي، بايد سياسي را هم مي آوردي تا با هم صحبت کنند. خودتان نا عادلانه عمل مي‌کنيد.

وي به يکباره بحث را عوض کرد و گفت: الان فوتبال ما با اين همه استعداد بايد جاي واليبال باشد. ما بايد در فوتبال جزو 10 تيم اول دنيا باشيم. ولي همين شما فوتبال اين مملکت را به لجن کشيديد!

مايلي کهن در حالي که صدايش مي‌لرزيد، افزود: چطور کي‌روش تيم ملي را در گروه چهار تيمي در جام جهاني پنجم کرده ولي اين اهانت نيست! آن وقت زماني که من تلفن مي زنم، شما ميگويي من نژاد پرستم. اين مملکت را شما چه کار مي‌خواهي بکني؟ اين همه استعداد در فوتبال داريم ولي شما اجازه نمي‌دهي...

فردوسي پور در تلاش بود تا اين تماس تلفني را قطع کند ولي مايلي کهن ادامه داد: اصلا مرا بگيرند و اعدام کنند. من از هيچکس ترسي ندارم. ولي شما هدايت شده کار مي‌کنيد! 15 سال است که آنتن دست شماست و روز به روز...

مجري برنامه نود سپس گفت که مردم درباره برنامه اش قضاوت خواهند کرد. مايلي کهن در واکنش به اين جمله تاکيد کرد: مظلوم نمايي نکنيد!

در اين هنگام فردوسي پور تماس تلفني را قطع کرد تا ارتباط مايلي کهن بدون خداحافظي قطع شود.

علي دايي در ادامه صحبت هايش در واکنش به صحبت هاي مايلي کهن گفت: آقاي فردوسي پور من متاسفم که شما اجازه مي دهيد در برنامه زنده به سادگي به علي دايي و سايرين توهين شود. اين آقا حتي يک بار هم نتوانسته در دادگاه از خودش دفاع کند که اينطور صحبت مي کند. دايي به سئوال مسابقه پيامکي نيز معترض بود و گفت: شما 3 گزينه را جمع کرديد و مقابل گزينه 4 قرار داده ايد و براي اين نظرسنجي بهتر بود گزينه بله و خير را انتخاب مي کرديد.

وي همچنين در مورد تمرين روز پنجشنبه که گفته شده دايي به محل تمرين رفته و از ورود وي جلوگيري شده است گفت: من اصلا پنجشنبه سر تمرين نرفتم و درست نيست که ايت صحبت ها بيان شود.

بخشي در خصوص عملکرد بازيکنان ايراني خارج از کشور پخش شد که طي آن در خصوص عملکرد جواد نکونام در تيم اوساسونا، بيت آشور، پژمان منتظري، جباري، حسيني، اشکان دژاگه، مسعود شجاعي، رضا قوچان نژاد، عليرضا جهانبخش، سردار آزمون، عليرضا حقيقي و دانيال داوري در ليگ هاي خارجي مورد بررسي قرار گرفت.

دايي در صحبت هاي پاياني خود از هواداران پرسپوليس خواست دايي را فراموش کرده و بيش از پيش اين تيم را حمايت کنند.

در ادامه سياسي اعلام کرد حکم اخراج رحيمي از مديرعاملي پرسپوليس را به وي ارائه داده اند که رحيمي اين مسئله را تکذيب کرد ولي نکته جالب اينجا بود که فردوسي پور يک کپي از حکم اخراج رحيمي داشت که عنوان کرد به وي ارائه خواهد داد!

برنامه نود در حالي به پايان رسيد که ۴۸٪ بينندگان نود به ابقاي علي دايي در پست خود راي داده بودند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html